04:29 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سازمان غذا و دارو

واکنش سازمان جهانی بهداشت به تولید واکسن ایرانی در هلدینگ بورسی
نماد برتر- سخنگوی سازمان جهانی بهداشت در واکنش به تولید واکسن‌ کرونا توسط زیرمجموعه هلدینگ بورسی گفت: این سازمان منتظر مشاهده نتایج آزمایش‌های بالینی است.
دو واکسن ایرانی دیگر به فاز کارآزمایی بالینی نزدیک شدند
نماد برتر- رییس اداره بیولوژیک سازمان غذا و دارو گفت: کرونا در کشور ما فرصت بسیار خوبی به وجود آورد و توانست توانمندی های محققان ایرانی را در انواع پلتفرم های ساخت واکسن را نشان دهد.
دلار عقب رفت
نماد برتر- ارزش دلار مقابل تمامی رقبای اصلی کاهش پیدا کرد.
محدودیت تردد امروز و فردا در همه شهرها ازساعت۲۰ / قیمت واکسن ایرانی
نماد برتر- طبق دستور رئیس جمهور محدودیت تردد امروز و فردا در همه شهرای ایران از ساعت ۲۰ خواهد بود ولی تعطیلی اصناف همان ساعت ۱۸ .
شرکت دارویی خط جدید بسته بندی قرص و کپسول افتتاح می کند
نماد برتر- داروسازی عبیدی از افتتاح خط جدید بسته بندی قرص و کپسول با ظرفیت سالانه ۳۰ میلیون جعبه خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.
توقف صعود نفت در یک قدمی مرز ۵۰ دلار
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات روز جمعه تحت تاثیر نگرانیها نسبت به تاثیر محدودیتهای کرونایی جدید روی تقاضا که پیشرفت به سوی برنامه واکسیناسیون انبوه را تحت الشعاع قرار داد، کاهش پیدا کرد اما ششمین رشد هفتگی متوالی را به ثبت رساند.
طلای جهانی ارزان‌تر شد
نماد برتر- قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی تحت تاثیر اخبار دلگرم کننده از واکسن کووید ۱۹ که سرمایه گذاران را به سوی دارایی‌های پرریسک هدایت کرد، کاهش یافت.
واکسن کرونا فایزر به تایید سازمان غذا و دارو نزدیک شد
نماد برتر- رضوی سازمان غذا و داروی ایالات‌متحده (FDA) روز گذشته اسنادی مبنی بر ایمن و کارآمدی واکسن فایزر (Pfizer ) و بیو ان تک (BioNTech) منتشر کرد و بر این اساس واکسن فایزر و بیو ان تک به دریافت تاییدیه سازمان غذا و دارو ایالات‌متحده برای استفاده اضطراری نزدیک‌تر شد.
بنابر تصمیم جلسه مورخ 9 آذر ستاد لجستیک مقابله با کرونا
نماد برتر- قیمت ماسک سه لایه پزشکی استاندارد مورد تایید سازمان غذا و دارو کاهش یافت.
بورس آمریکا ریخت!
نماد برتر- همه شاخص های مهم بورسی وال استریت نزولی شد.
جزئیات سه تصمیم جدید در زمینه واردات محصولات آرایشی و بهداشتی
نماد برتر- عضو هیئت مدیره انجمن واردکنندگان فرآورده های بهداشتی، آرایشی و عطریات ایران از اتخاذ سه تصمیم جدید در زمینه واردات محصولات آرایشی و بهداشتی خبر داد که مهم‌ترین آن مربوط به کالاهای دپو شده در گمرکهاست.
داروی کووید-۱۹ ساخت محققان کشور در انتظار تأیید برای پیوستن به پروتکل های درمانی
نماد برتر- فناوران پارک علم و فناوری استان قزوین و دانشگاه علوم پزشکی قزوین موفق به دستیابی به دانش فنی تولید داروی آیورمکتین در داخل کشور شدند.
رکوردشکنی وال استریت به امید واکسن کرونا
نماد برتر- انتشار اخبار مثبت از واکسن شرکت مدرنا باعث رکوردشکنی جدید شاخصهای بورسی شد.
 آخرین وضعیت بورسهای آمریکا و اروپا
نماد برتر- بیشتر شاخص های مهم بورسی غربی صعودی شدند.
۵ شرکت ایرانی در فهرست جهانی نامزدهای واکسن کرونا
نماد برتر- سازمان جهانی بهداشت برای اولین بار نام ۵ شرکت ایرانی فعال در صنعت دارو را در فهرست نامزدهای واکسن کرونا قرار دارد.